|

Wasze hity

  1. Sala samobójców. Hejte...
  2. Mamma Mia: Here We Go ...
  3. Zwierzogród
  4. Czarownica 2
  5. Mayday
  6. Dżentelmeni
  7. Incepcja
  8. Mroczny rycerz
  9. Mroczny Rycerz Powstaj...
  10. Kino nieczynne
KEI

Eragon


Reżyseria: Stefen Fangmeier

Repertuar filmu "Eragon" w Poznaniu

Brak repertuaru dla filmu "Eragon" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Eragon

Czas trwania: 104 min.
Produkcja: USA , 2006
Premiera: 26 grudnia 2006
Dystrybutor filmu: CinePix

Reżyseria: Stefen Fangmeier
Obsada: Edward Speleers, Djimon Hounsou, Jeremy Irons, John Malkovich, Robert Carlyle

Film fantasy, ekranizacja kultowej powieści Christophera Paolini, jednego z największych bestsellerów ostatnich lat. Tytułowy Eragon to szesnastoletni chłopak, który znajduje smocze jajo. Gdy z jaja wylęga się mały smok, Eragon ucieka wraz z nim z domu i wyrusza w świat na spotkanie wielkiej przygody.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 2113 razy. | Oceń film

Trailer filmu: Eragon

Wasze opinie

adam 19. czerwca 2010, 16:10

gra jest fajna najlepsza na swiecie

Szymek 24. kwietnia 2007, 23:10

TRA GE DIA !
Nic dodać, nic ująć. Niestety :( a mogło być tak fajnie

Niefanka fantasy 17. kwietnia 2007, 14:59

SZABLON FANTASY
Ja nie wiem czy w tych wytwórniach jakieś szablony fantasy maja czy jak: juz gdzies widzialam schemat młody chłopiec ratuje cały swiat, prowadzi go jakis włoczykij, jest zly czarodziej, a krol stal sie zly, bo chcial miec we wladaniu wszystkie smoki (taki zamiennik pierscienia), kiedys bylo ich kilku (posiadaczy pierscienia, znaczy smoka)i było pieknie, ale teraz jest tylko jeden zły. Armia gnomow tudziez ogrow wysłana z krainy zła napada na ostatnia twierdze dobra, ludzi ktorzy kryja sie gdzies daleko w gorach. Opis idealnie pasuje, a to przeciez nie LOTR... A moze te bestsellerowe powiesci sa pisane na tym samym schemacie, taka archetypowa mitologia fantasy??? Nie ważne, za drugim razem nudne :-/

Sysa 15. kwietnia 2007, 20:57

Fajny
Film taki sobie.Za to aktor.Warto obejżeć.

ma;a_16 14. kwietnia 2007, 16:37

a mi sie bardzo podobal:)
fajniutki film;) ciekawy i wogole;) i nawet mi poleciala lezka...;p:) polecam go wszystkim;)

Longshot 9. kwietnia 2007, 11:21

Szajs...
Przyznam, lubię Eragona ale ekranizacją tego nie nazwe. Ładne efekty i wogóle ale KOMPLETNIE POMIESZALI FABUŁĘ! Film dla tych co nie czytali książki. Odradzam fanom Eragona.

Nika11 24. marca 2007, 21:49

Ciekawy
Ciekawy

Dj 24. marca 2007, 14:50

Fajnie
Piękne efekty i reszta, ale: Film 100%; Zgodność filmu z książką 1%.

grabek 15. marca 2007, 18:30

nie bylo najgorzej
nie przesadzajcie nie bylo tak zle. Nie czytalem ksiazki wiec nie mam porownania ale film jest znosny.

wojtek 9. marca 2007, 3:05

trailer lepszy od filmu
lubie takie kino... po obejrzeniu trailera nie moglem doczekac sie filmu... po obejrzeniu filmu doszedlem do wniosku ze na trailerze trzeba bylo pozostac ;)

KoRnIsZoN 1. marca 2007, 19:53

to naprawde ciekawy film, warty obejrzenia, polecam piękne efekty audio, video nareszcie coś ciekawego w tych naszych polskich kinach
to naprawde ciekawy film, warty obejrzenia, polecam piękne efekty audio, video nareszcie coś ciekawego w tych naszych polskich kinach

Damix "Kosa'' K 28. lutego 2007, 11:59

Zwykła Sieka <beczy>
Zrobili z tego 'sieczke'
A przecież ''Eragon'' nie był latającym nastolatkiem z mieczem!

a pozaty kilka błędów

Arya powinna budzić sie w FARTHEN DURZE nie w WIĘZIENIU!
smoki w książce mają KOLCE przez CAŁY GRZBIET
według książki KAMIEŃ w Zarrocu to RUBIN!!

Masakra ominąć film SZEROKIM ŁUUUUUUUUKIEMMMMMMM

sadki 24. lutego 2007, 13:56

taki sobie
Nic porywającego. Może jestem już za stary na takie filmy..

noel 23. lutego 2007, 16:04

no cóż
bajeczka na dobranoc dla grzecznych dzieci

Ka$ka 20. lutego 2007, 18:55

..żenada !!
film dla dzieci poniżej 10 roku zycia.. choć i one by sie zanudziły jeśli lubidz spać w kinie polecam ten film ..

Matteusz 16. lutego 2007, 18:40

Beznadzieja
Beznadziejny film dla dzieci. Niepolecam

Pepes 9. lutego 2007, 14:33

żenada!!!
Jeśli czytaliście książkę - nie idźcie, bo się rozczarujecie i wkurzycie widząc co z niej zostało.
Jeśli nie czytaliście - tym bardziej nie idźcie, tylko przeczytajcie - książka jest o niebo lepsza niż film!

Pablos 3. lutego 2007, 12:17

:-/
A mnie sie ten film nie podobał, jakoś mnie fabuła nie porwała, akcja też niespecjalnie w skrócie to była poprostu komercja komercja i jeszcze raz komercja. Po "Władcy" taki film raczej nie jest w stanie człowieka niczym zaskoczyć bo efekty to już troche za mało

Aga 2. lutego 2007, 9:10

Film był super
Było ekstra.Niezapomniane wrażenia.

lonjik 1. lutego 2007, 23:54

ehhh
Film mnie rozczarował - główny bohater (przypominający raczej ślimaka pomrowa) nagle z prostego wieśniaka staje się mocarnym właścicielem smoka... ale i tak najgorszy był dubbing. Zwlaszcza J Brodzik w roli smoka - to była zupełna porażka.. i Małaszyński.... dlaczego mnie nie zatrudnili przy dubbingu - 100 razy lepiej bym to zagral. Za taki dubbing to powinni po pysku dawac.

Poprzednia 1 3 4 5

Dodaj nowy komentarz Eragon

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

7 sierpnia
31 lipca
24 lipca

Zapowiedzi

14 sierpnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin